۳ پاسخ

من پسرم هم یبوست داشت هم رفلاکس از وقتی اپتامیل پرونترا دادم بهش کامل خوب شده ولی اطرافیانم میگن اپتامیل هیچ تاثیری رو وزن گیری بچه نداره نمیدونم چقد درسته

اتفاقأ هر دو دخترم رفلاکس دارن و این شیر باهاشون ساخت

فرمولشون کمی فرق داره.پرونترا پست بیوتیک و پروبیوتیک داره و برای گوارش بهتره و از یبوست جلوگیری میکنه و طبق تجربه ی من وزن گیریش بهترع

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی
مامان مامان دخترم🌈 مامان مامان دخترم🌈 ۱۵ ماهگی
مامان احسان گندم🎀 مامان احسان گندم🎀 ۶ ماهگی
مامان سلين و تودلي مامان سلين و تودلي هفته سی‌ام بارداری
مامان سید امیر حسین  🩵 مامان سید امیر حسین 🩵 ۱۴ ماهگی