منظورتون خس خس سینه اس؟
دکتر تشخیص میده .
رفلاکس سرفه گه گاهی وعطسه وکیپ شدن بینی وخس خس سینه و ریختن اب دهان و زیاد توخواب اب دهانش قورت بده
اما سرماخوردگی بی حالی وداغ شدن بچه وسرفه های طولانی و ابریزش بینی
عزیزم سرما خوردگی که ابریزش و تب عطسه و سرفه است
رفلاکس
استفراغ و بی قراری و وقتی شیر میخوره خودشو عقب میکشه و اینا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.