دوستان فرق بین سرماخوردگی و رفلاکس چیه؟

۳ پاسخ

منظورتون خس خس سینه اس؟
دکتر تشخیص میده .

رفلاکس سرفه گه گاهی وعطسه وکیپ شدن بینی وخس خس سینه و ریختن اب دهان و زیاد توخواب اب دهانش قورت بده
اما سرماخوردگی بی حالی وداغ شدن بچه وسرفه های طولانی و ابریزش بینی

عزیزم سرما خوردگی که ابریزش و تب عطسه و سرفه است
رفلاکس
استفراغ و بی قراری و وقتی شیر میخوره خودشو عقب میکشه و اینا

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل ۱۰ ماهگی
مامان دلوین 🧚‍♀️💗 مامان دلوین 🧚‍♀️💗 ۱۵ ماهگی
مامان حلما مامان حلما ۱۲ ماهگی
مامان ویهان👶🏻🩵 مامان ویهان👶🏻🩵 ۱۵ ماهگی