خانوما من الان میتونم سنو سه بعدی برم ؟

۵ پاسخ

عزیزم تایم مناسبش از ۲۶ هفته نهایت ۳۰ هفته

وایسا با سنوی وزن برو دیگه .

سلام ،بله از همه ۱۸ به بعد میتونید

پولت زیاده

برای چی ؟؟

سوال های مرتبط

مامان لیان مامان لیان روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق ۱۰ ماهگی
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان قندک مامان قندک ۵ ماهگی
مامان ارغوان شهرزاد مامان ارغوان شهرزاد ۴ ماهگی
مامان هایلین مامان هایلین ۲ ماهگی