بهترین تایمش ۲۸هفته تا ۳۰هفتس فک کنم ک جاش تنگ نباشه عکسش واضح شه
هزینش چقدره کسایی که رفتن یامیدونن میشه بگین
عزیزم سه بعدی برای چی هست
به خواست خودت میری یا دکتر مینویسه؟
فک کنم از سه ماه دوم کلا بشه رفت، دیگه بستگی به خودت داره که کی بخوای بری
ن میخام از این عکسا ک صورتشو واااضح نشون میده
هروقت بخوای من ۱۷ رفتم
الانم میتونی بری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.