سنو 3 بعدی از چن هفتگی می‌تونم برم

۷ پاسخ

بهترین تایمش ۲۸هفته تا ۳۰هفتس فک کنم ک جاش تنگ نباشه عکسش واضح شه

هزینش چقدره کسایی که رفتن یامیدونن میشه بگین

عزیزم سه بعدی برای چی هست
به خواست خودت میری یا دکتر مینویسه؟

فک کنم از سه ماه دوم کلا بشه رفت، دیگه بستگی به خودت داره که کی بخوای بری

ن میخام از این عکسا ک صورتشو واااضح نشون میده

هروقت بخوای من ۱۷ رفتم

الانم میتونی بری

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان السا و نی‌نی مامان السا و نی‌نی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌ودوم بارداری