بچه ها تو بارداری نباید لاک زد؟؟

۱۱ پاسخ

من نزدم کلا هیچ لوازم ارایشی هم استفاده نمیکنم

من انقد ناخنام خوب شددددهههه خوراک لاک زدنه
ولی دلم‌نمیاد بزنم میگن ضرر داره 🥲🥲🥲

هر چی مواد شیمایی استفاده نکنی بهتره

در حد تعداد کم تو کل ۹ ماه عب نداره انگار

من نماز میخونم نمیزنم ولی برای آتلیه یه بار زدم.

از اولش زدم تا همین پریروز ک عمل کردم
بارداری قبلی هم همینجور
این بارداری ی کاشتم زدم تو۲۸هفته
البته کاور ناخن زدم

نمیدونم من که ریسک نکردم بزنم قبل بارداری همیشه لاک داشتم

من دکترم اجازه نداد
ولی ماه ۹ که رفتم فقط یه بار زدم

من کاشت دارم😂😂

من کاشت دارم😣😂

فک کنم ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان 🫀کارن 🫀 مامان 🫀کارن 🫀 ۷ ماهگی
مامان سامیار🤍 مامان سامیار🤍 ۳ ماهگی
مامان قند عسل مامان قند عسل روزهای ابتدایی تولد
مامان آیسان مامان آیسان روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا مامان نورا هفته سی‌وششم بارداری
مامان نارنگیا🍊 مامان نارنگیا🍊 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد