اتفاقا سوال منم هست 🥲
34هفته یعنی 8ماهمون تموم شده یا هنوز تو 8ماهیم
من از دکتر سوال کردم لاکژل میتونم بزنم گفت آره اشکالی نداره
من چند باری زدم
مامان گل لباس نوزادی میخوای بیا تو کانال روبیکا
@Nini_heed1
لاک معمولی اره منم میزنم چون جذب نمیشه اشعه هم لازم نداره
من نمیزم چون به بوش حساس شدم
میشه بزنی ولی من شوهرم خیلی خیلی حساسه لاکامو قایم کرده ک نزنم میگه برا بچه ضرر داره🥴🤦♀️
نمیدونم من ک تا الان نزدم تا عید
من میزنم ولی لاک عادی ژلیش اینا ن
بلی من امارشو از صدتا دکتر دراوردم
اره گلم مشکلی نداره ولی مواد کاشت نزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.