دوستان پسرمو به چه روشی ختنه کنم بهتره ؟

۵ پاسخ

من پسر خواهرم یک ماهش شد ختنه کردن واسش نه گریه نه تب کرده

نه حلقه نکنید جراحی کنید
من خودم به شخصه از چندتا دکتر پرسیدم و شنیدم
که حلقه باید خیلیییییی دقیق باشه وگرنه بزرگسالی کج می سه جراحیییی بهترین روش

من حلقه بود خیلی خوب بود راضیم

حلقه ای راحترو بهتره👌

من امروز حلقه کردم

سوال های مرتبط

مامان آیهان کوچولو🐣 مامان آیهان کوچولو🐣 ۱۱ ماهگی
مامان امیرحسین✋🏻❤️ مامان امیرحسین✋🏻❤️ ۱۳ ماهگی
مامان جهان مامان جهان ۸ ماهگی
مامان کیان🤱🏻 مامان کیان🤱🏻 ۳ ماهگی
مامان آرین 💙 مامان آرین 💙 ۲ ماهگی