ختنه با چه روشی بهتره

۱۱ پاسخ

حلقه

بخیه کردم دوتاشم راااحت بود

حلقه خوبه ولی یکم باید تا میوفته حواست باشه

برای زیر ۳ سال فکر کنم فقط حلقه انجام میدن

بلاخره کدوم حلقه یا سنتی؟؟

حلقه بهتره

من حلقه انجام دادم و واقعا راضیم

حلقه عالیه خیلی راحت و‌ اسون ، فرمشم خیلی قشنگ میشه من پسرمو با روش حلقه ختنه کردم عالی بود

بخیه ای بهتره

سنتی بهتره عزیزم

میگن بخیه بهتره

سوال های مرتبط

مامان کیان🤱🏻 مامان کیان🤱🏻 ۳ ماهگی
مامان جهان مامان جهان ۸ ماهگی
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین ۱۵ ماهگی
مامان امیرحسین✋🏻❤️ مامان امیرحسین✋🏻❤️ ۱۳ ماهگی
مامان آیهان کوچولو🐣 مامان آیهان کوچولو🐣 ۱۱ ماهگی
مامان 🩵محمدمهدیار🩵 مامان 🩵محمدمهدیار🩵 ۵ ماهگی
مامان 🩵محمدمهدیار🩵 مامان 🩵محمدمهدیار🩵 ۵ ماهگی
مامان محمد امین✨💙🩵 مامان محمد امین✨💙🩵 ۱۳ ماهگی