حلقه
بخیه کردم دوتاشم راااحت بود
حلقه خوبه ولی یکم باید تا میوفته حواست باشه
برای زیر ۳ سال فکر کنم فقط حلقه انجام میدن
بلاخره کدوم حلقه یا سنتی؟؟
حلقه بهتره
من حلقه انجام دادم و واقعا راضیم
حلقه عالیه خیلی راحت و اسون ، فرمشم خیلی قشنگ میشه من پسرمو با روش حلقه ختنه کردم عالی بود
بخیه ای بهتره
سنتی بهتره عزیزم
میگن بخیه بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.