۹ پاسخ

نه هیچ علائمی نداره

رگام برا چیه یعنی همه باردارا باید بزنن؟

نه علائمی نداره

علائمی نداره

هیچ علائمی من نداشتم

نه گلم هیچ علاعمی نداره

چند هفته زدید؟

علائمی نداشتم بعدش

من ک علائمی نداشتم هم حرکت نینی خوب بود مث قبل خداروشکر 😅

سوال های مرتبط

مامان باران خانم 😍 مامان باران خانم 😍 ۶ ماهگی
مامان تودلی💗💗 مامان تودلی💗💗 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 👼گل پسری✨️ مامان 👼گل پسری✨️ هفته سی‌وهشتم بارداری