۷ پاسخ

وقتی دکتر چیزی تشخیص میده اینجا سوال پرسیدن به نظرم کم لطفی به دکترته

عزیزم آزمایش کمبوس باید منفی باشه تا دکتر بتونه تزریق روگام رو اجازه بده انجام بدی
منم دوبار یکبار ۱۴ هفته آزمایش دادم یکبارهم سه روز پیش
دکترم دیروز برام نوشت روگام رو برم تزریق کنم

فک‌کنم‌چون‌یک‌بار زدین بررسی میکنن برای زدن دوباره جای نگرانی نداره ازمایش مشخص میکنه

اگ ی بار زدی پس فک نکنم دوباره بزنی حتما اژ دکترت بپرس

هرچی دکترت میگه گوش بده ماکه تخصص نداریم

اگه گروه خونی شما منفی و همسرتان مثبت باشع باید رگام بزنید وگرنه خون بچه دچار مشکل میشع

خیلی خیلی امپولش دردناک پس بهتر اول ازمایش بدی به حرف دکترت گوش کن

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پارسا مامان پارسا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان باران خانم 😍 مامان باران خانم 😍 ۶ ماهگی