آزمایش گلوکز رو صبا تا چه ساعتی انجام میدن

۷ پاسخ

تا وقتی ک ناشتا هسی

باید ۸ساعت ناشتا باشی دیگه بهتره صبح زود بری

دوساعت باید معطل شی ببین میتونی برو

هرچی زودتر بری بهتره واسه من ۴ مرحله ای بود این ساعتا رفتم تا ۱۲ اینا طول کشید از گشنگی مردم

صبح زود باید بری چهار دوره هستش هر یک ساعت فکر کنم دیگه دیره

کم کم اش ساعت هشت باید اونجا باشی ، البته بستگی داره دکتر برات چند مرحله ای بنویسه

الان دیگ دیره

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی‌نی🩷🧿 مامان نی‌نی🩷🧿 ۸ ماهگی
مامان قمر♥️🎀 مامان قمر♥️🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامی فندق مامان مامی فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ابنبات قندی 🩷🍭🎀 مامان ابنبات قندی 🩷🍭🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری