خانما اومدم زایمان کنم دعا کنیت برام

۱۰ پاسخ

طبیعی یا سزارین

تو دستگاه نرفت ؟؟

به سلامتی ان شالله

ایشالا به سلامتی

انشاالله به سلامتی بغلش کنی

چندهفتته حتما بیاازتجربت بگو باهمه هفتمون

انشالله به سلامتی و خوشی ❤❤❤

ان شاء الله خدا کمکت کنه راحت زایمان کنی

چرا ۳۷ هفته؟؟ درد داشتین؟

انشاءالله به سلامتی زایمان کنین 🥰

سوال های مرتبط

مامان جانان مامان جانان روزهای ابتدایی تولد
مامان اردلان مامان اردلان ۴ ماهگی