دارم میرم اکو قلب ببینیم چیه

۴ پاسخ

برا منم نوشته دکترم گفت یه بخش نامه اومده ک کلا دیگه همه باید برن

چیز خاصی نیست عزیزم مثل سونوگرافیه استرس نداشته باش ان شاالله همه چی خوبه

عزیزم ایشالا ک خیره استرس نده ب خودت
مطمینم نینی سالمه سالمه

چرا براتون اکو قالب نوشت به منم گفت باید بری ولی دلیلش نگفت

سوال های مرتبط