چطورید خانوما
دارم میرم برای اکو قلب جنین 😍😍

۶ پاسخ

قربونت گلم همچنین قند و عسل خودتون💖

بسلامتی گلم انشاالله همچی عالیه
خیلی دکتر خوبو با حوصله ایه 😍🤌

منم فردا نوبت اکوقلب دارم
هزینش چقد شد؟ قبلش باید چیزی خورد یا نه

من هفته دیگه ان شا الله انومالی و اکو قلب جنین میدم توی ۱۸ هفته

خب اکو قلب جنین باید بین هفته ۱۸ و۱۹ باشه ،دکتر من که این طور گفت

منم الان تو نوبتم برم واسه اکو

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نِلا👼🏻💕 مامان نِلا👼🏻💕 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان اَبرا🌥 مامان اَبرا🌥 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان روشنا مامان روشنا ۲ ماهگی