اسم ایلتای بنظرتون خوبه یانه

۶ پاسخ

باعرض معذرت ولی خوب نیست

من نمیدونم دختر یا پسز

با عرض معذرت اصلا قشنگ نیست

نه عزیزم

قشنگ و خاصه. اسمای خاص طرفدار زیادی ندارن ولی به نظرم مهم خودتی
منم خاص پسندم و بخاطر ایراد بقیه هنوز نتونستم اسم انتخاب کنم

نه گلم🌸
تلفظش سخته و اصلا قشنگ نیست🥺
اصولاً اطراف ترکمن صحرا این اسم رو میزارن🫶🏻

سوال های مرتبط

مامان محمدحنیف مامان محمدحنیف ۹ ماهگی
مامان 👶هینا👶 مامان 👶هینا👶 ۹ ماهگی
مامان 👶هینا👶 مامان 👶هینا👶 ۹ ماهگی
مامان 👶هینا👶 مامان 👶هینا👶 ۹ ماهگی
مامان مامان اسما 😍💕 مامان مامان اسما 😍💕 ۵ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۴ ماهگی
مامان لِنا مامان لِنا ۱۱ ماهگی
مامان 💙ارتا💙 مامان 💙ارتا💙 ۹ ماهگی
مامان ملیسا🩷 مامان ملیسا🩷 ۲ ماهگی
مامان نیلماه🌙 مامان نیلماه🌙 ۵ ماهگی