۴ پاسخ

واای منم زیر شکم و باسنم درد میکنه تو این هفته

منم توهفته شمابود م هروقت اینجوری شدی استراحت کن اگه زود خوب شد طبیعه

منم همینطورم.دو سه روز بود هی قطع و وصل میشد
دیشب دیگ از بس‌گریه کردم با شوهرم رفتیم دکتر
سونو کرد
گفت همه چی عالیه
دردا از خیلی چیزا میتونه باشه
اولش که احتمال زیاد طبیعیه چون رحم داره تغییرمیکنه
دوم برا عفونت
شاید برا سنگ‌کلیه
عفونت کلیه
اپاندیس و...

هفته شما منم داشتم شدید نبود

سوال های مرتبط

مامان عشق های من مامان عشق های من هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 🐥🥺😍 مامان 🐥🥺😍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری