ای بچها سرماخوردگی شدید گرفتم چکار کنم دکترم نیست

۴ پاسخ

چرا دکتر نیست درمانگاها بازن که

استامینوفن ساده میتونی مصرف کنی ولی کدئین ممنوعه برات قرص سرماخوردگی هم ممنوعه نخوریا‌💖بخور کن حتما تا میتونی مایعات گرم بخور

قرص سرماخوردگی بزرگسال بخورید
آب نمک مدام قرقره کنین و از بینی رد کنین
اگرم گلودرد دارید دیفن هیدرامین بخورید و قرقره کنین
برای بدن درد هم استامینوفن بدون کدئین میتونین استفاده کنین

مایعات گرم بخور،سوپ،آش نخود،قرقره آب نمک، ابلمیوعسل، بخور بده،شلغم بخور،سیب پخته،من سرماخوردم دیفن هیدرامین و سفکسیم داد ،شیره گوشت بخور،میوه جات ب جز پرتقال چون تشدیدمیکن

سوال های مرتبط

مامان آلما🩷 مامان آلما🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مامانِ پِندار🩵🐣 مامان مامانِ پِندار🩵🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نیلسا مامان نیلسا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته بیست‌ویکم بارداری