۷ پاسخ

دکترم گفت پماد کلوتریمازول از داخل بیرون چرب کن

پیام دادم ب دکترم

عفونت گرفتی برو دکتر

ببخشید سرکلاژ چجوریه برای چی انجام میدن

خیلی میخاره تو عمرم اینقدر اذیت نشدم

عفونته مواظب باش

ازیترو هم استفاده میکنم بیرونیه

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین هفته سی‌وهفتم بارداری