خانما آمپول نوروبیون تو بارداری ضرر داره؟

۴ پاسخ

من هفته ای یدونه ماه اخر زدم چون کم خونی داشتم

منتا الان ۴ تا بهم داده

به من گفت اصلا نباید قطع کنم واجبه برام. البته من معدمو مینی بای پس کردم.

امپول نمیدونم
ولی دکتر به من قرصش رو داد
بعد صبحانه روزی یکی

سوال های مرتبط

مامان سدنا🩷عدسی🩵 مامان سدنا🩷عدسی🩵 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ❄️☃️Kaya مامان ❄️☃️Kaya ۵ ماهگی
مامان الوین مامان الوین ۵ ماهگی
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته سی‌وششم بارداری
مامان آریامهر مامان آریامهر هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان شیطون بلا مامان شیطون بلا هفته بیست‌ویکم بارداری