خانما واکسن دوماهگی چجوریه؟خیلی سنگینه؟

۲ پاسخ

من دیروز زدم تا خود ساعت۲شب خوب بود خداروشکر ولی ۲ ی گریه ای سر داد ک بیاو ببین قطره بهش دادم بعد از ۱ساعت آروم شد بستگی ب بدن بچه داره فقط تب نکنن من خیلی از تب میترسیدم ک اونم قطره میدی مرتب و مراقبت میخاد مث من نترس قوی باش

واسه من ک خیلی سخت گذشت

سوال های مرتبط

مامان گلی مامان گلی ۱۴ ماهگی
مامان مغز بادام مامان مغز بادام ۷ ماهگی
مامان نخودچی مامان نخودچی ۶ ماهگی
مامان حامی👼🏻 مامان حامی👼🏻 ۵ ماهگی
مامان سارا کوچولو💗 مامان سارا کوچولو💗 ۱۰ ماهگی