خیلی کار بردیه حتی اگه رو میز غذا نخورید بچه یاد میگیره جا و زمان غذاش رو اطرافیانم همه تا ۴ سالگی بچه هاشون استفاده میکردن
من خریدم دلیجان مدل کیوت.ولی هنو استفاده نکردم ۸ماهگی به بعد ایشالله
عالیه عصای دستمه
به غیر از موقع غذا دادن هم میزارم توش اسباب بازی میدم دستش بازی میکنه من کارام رو میکنم
بله بسیار
آره من دو هفته هست خریدم همش توش میشینه سر غذا خوردن ماهم کنارمون نیشینه راحت شدم همش سر میز بغلم بود الان راحت ما غذا میخوریم اونم قاشق و ظرف میدم بازی میکنه ایتجوری جای غذا خوردن هم براش مشخص کردم
زیاد گرون نگیر چون تا ۳ سالگی بیشتر استفاده نداره و خارجیاشم همون کار و میکنن ولی حتما بخر
اره منم برای دومی میخام بگیرم
ما چون خودمون میز غذاخوری نداریم
واسه آرنم نگرفتم
الان میزارمش تو کلیرش بهش غذا میدم خیلیم خوبه
راضیم خوبه
بشدددت کاربردیه مخصوصا وقتی که بچه ها بازیگوش میشن نمیشینن غذا بخورن من ک واسه پسرمو بخشیده بودم الان واسه دخترم دوباره خریدم
با اینکه الان سه ماهشه
ولی هر روز تقریبا دو ساعت میزارمش رو صندلیش
به کارام میرسم
اره خیلی خوبه
من نگرفتم چون روی روروئک بچم بلند میشه میتونم استفاده کنم
به نظرم بستگی به بچه داره و اینکه چجور غذا میخوره
خییییلی من راضی بودم شدیدا
من خيلي راضيم
منم میخوام بگیرم ♥️😍
خیلیییییی. من برای پسر اولم از خاله ام گرفتم عالی بود. ولی ده دست چرخیده بود خیلی کهنه بود. سر این یکی میخوام بخرم
اگه عادت دارید رو میز غذا بخورید شاید برات کاربردی باشه
سلام ن زیاد مثلا اونایی ک ت خونشون سگ خونگی دارن اکثرا میگیرن
من گرفتم فک کنم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.