نظرتون در مورد ماما همراه چیه؟

۴ پاسخ

خیلی خوبه

خیلی خوبه حتما بگیر

فوق العاده
حتما بگیر
ماماهمراه من به شدت دلسوز بود و ورزشارو موقع درد خودم نمیتونستم انجام بدم ولی اون برام انجام میداد
اگه نبود احتمالا سزارین میشدم

براطبیعی بنظرم ماماهمراه حاذق خیلی خوبه
هم قوت قلبه هم ورزش و...روباهات انجام میده خیلی خوبه
بنظرمن براطبیعی ماماهمراه بیشتربه کارمیادتادکتر

سوال های مرتبط

مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۷ ماهگی
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کلوچه ها 🍪 مامان کلوچه ها 🍪 ۸ ماهگی
مامان بچه هام مامان بچه هام ۸ ماهگی
مامان دخترام مامان دخترام ۸ ماهگی
مامان دوقلو مامان دوقلو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دوتا فنچ 🥹 مامان دوتا فنچ 🥹 ۴ ماهگی
مامان مامان پسر ودختر مامان مامان پسر ودختر ۲ سالگی
مامان Baby مامان Baby هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان الای مامان الای هفته نوزدهم بارداری
مامان شاهان وتودلی 💕 مامان شاهان وتودلی 💕 هفته سی‌ام بارداری
مامان نفس و🩵🩵 مامان نفس و🩵🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان حسین مامان حسین هفته نوزدهم بارداری