سلام طول سرویکس کجا نوشته شده سونو ان تی

۴ پاسخ

فرستادم

تصویر

عکس سونو بفرس

واس منم انتی. نگفت ولی انومالی هم عدد نگفت

اگر شرایط داری سونو رو بزار بت بگم اگه نه خودت نگاه کن باید بااختصار clنوشته باشه و ی عدد جلوش حالا مثلا ۳۵ ۴۰ یا ۳۰ اینا

سوال های مرتبط

مامان دلساخانومی مامان دلساخانومی ۵ ماهگی
مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو روزهای ابتدایی تولد