سلام این شربت دکترداده پسرم برای چیه

تصویر
۵ پاسخ

دوزش اشتباه نوشته ۱۵ سی سی خیلی زیاده
منم همین میدم به بچه ام برای اشتها و رشد خوبه

مکمل اهن داره توش

۱۵ سیسی زیاده معمولا تا ۵ سیسی مینویسن ـ مگه ازمایش داده باشی زینکش کم باشه

برا اشتهاس
زینکه

زینک چرا اینقدر گفته زیاد بدی؟
من دکتر ک داد ب بچم گفت روزی ۲وتیم سی‌سی

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۱۷ ماهگی
مامان فندق مَـن.. مامان فندق مَـن.. ۱۶ ماهگی
مامان سلین قشنگم مامان سلین قشنگم ۱ سالگی
مامان سلین قشنگم مامان سلین قشنگم ۱ سالگی
مامان جوجه طلایی 🩵 مامان جوجه طلایی 🩵 ۱۶ ماهگی