سلام این
شربت چیه

تصویر
۹ پاسخ

اشتها

دخترم یکسالشه میتونم بدم

تقویتی برای تغذیه
اشتها اور
برای سیستم ایمنی بدنم خوبه

من بچم مریض بود دکتر اینو بهش میداد

دکتر دایان بهش داده واسه تقویت و رشد مو و ناخن و قد و ......

اشتها آور

برا اسهال هم خوبه
بچه یبوست میگیره اشتها هم زیاد میشه

تقویتی دکتر ب پسرم برای رشد قد داده بود

تقویتیه اشتهارو هم بهتر میکنه

اشتها آور

سوال های مرتبط

مامان سلین قشنگم مامان سلین قشنگم ۱ سالگی
مامان آقاتیام😊 مامان آقاتیام😊 ۱ سالگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱۵ ماهگی
مامان آریا😍 مامان آریا😍 ۱ سالگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۷ ماهگی
مامان هانا🤍 مامان هانا🤍 ۱ سالگی
مامان ای نور مامان ای نور ۱۶ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۶ ماهگی
مامان فندق مَـن.. مامان فندق مَـن.. ۱۶ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۲ سالگی