ماما این شربت برای چیه

تصویر
۵ پاسخ

اسم و تنگی نفس

من ازاین دادم ب بچم خیلی خوبه هاا یعنی داروای دیگ مث پلارژین ازیترومایسین ایناپیش این هیچی نیس ایقداین شربت خوبه

برا سلفه خیلی خوبه این دارو خیلی خوبه قویه

خیلی قویه
من پسرمو برده بودم داروهای دیگه داد گف اگه خوب نشد ازین بده
البته اسپره اشم داده بود

برای خس خس سینه
گفته چن سی‌سی بدی؟

سوال های مرتبط

مامان 🫧سنجد🫧 مامان 🫧سنجد🫧 ۱۶ ماهگی
مامان ارکان مامان ارکان ۱۶ ماهگی
مامان پسر قشنگم 🧸 مامان پسر قشنگم 🧸 ۱۶ ماهگی
مامان ارکان مامان ارکان ۱۶ ماهگی
مامان احسان مامان احسان ۲ سالگی
مامان ژیوان رضا محمدی مامان ژیوان رضا محمدی ۲ سالگی
مامان رضاکوچولوم🤍 مامان رضاکوچولوم🤍 ۱ سالگی
مامان سلین قشنگم مامان سلین قشنگم ۱ سالگی
مامان سلین قشنگم مامان سلین قشنگم ۱ سالگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱۵ ماهگی
مامان علیسان 👶🏻♥️ مامان علیسان 👶🏻♥️ ۲ سالگی