مامانا این شربت و ساشه سینکاست برای چیه؟

تصویر
۴ پاسخ

زادیتن برای الرژیه، سرفه، عطسه

من پسرم چشماشو خیلیییی میمالیو قرمز بود دکتر اینو دادبهش

برای الرژیه
عطسه ابریزش بینی هم بند میاره نسخه خارجی کتوتیفنه

زادتین برا رفلاکس میدن معمولا

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۱۷ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم ۱۴ ماهگی
مامان هانا🤍 مامان هانا🤍 ۱ سالگی
مامان فندق مَـن.. مامان فندق مَـن.. ۱۶ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۶ ماهگی
مامان آقاتیام😊 مامان آقاتیام😊 ۱ سالگی
مامان 🫧سنجد🫧 مامان 🫧سنجد🫧 ۱۶ ماهگی