خانوما این شربت واسی چیه؟

تصویر
۳ پاسخ

برای تب هست عزیزم.

واسه تب شدید بالا دکتر برا بچهام داد
ولی خب ایبوپروفن مسکنه

و بیشتر از یک ماهه دروشو باز کردن قابل استفاده هست

سوال های مرتبط

مامان آریا😍 مامان آریا😍 ۱ سالگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۲ سالگی
مامان سلین قشنگم مامان سلین قشنگم ۱ سالگی
مامان سلین قشنگم مامان سلین قشنگم ۱ سالگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱۵ ماهگی
مامان هانا🤍 مامان هانا🤍 ۱ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۶ ماهگی