خوردن انجیر تازه ضرر داره؟
بخاطر گرمی

۲۱ پاسخ

نه بابا در حد یکی دوتا بخور

ممنوعیت نداره

من ک میخورم تاالان مشگلی نداشته زیاد. نباید بخوری

نه بخور عزیزم

نه بابا من یه عالمه انجیر خوردم تاالان

والا منم میخورم بخاطر یبوست هرروز

من هروز میخورم

نه اتفاقا هفته ی پیش دکتر من گفت تا میتونی انجیر بخور

به اندازه بخور بد نیست میگن هرچیزی دائم و زیاد نخور به اندازه بخور

ن اتفاقا خیلی خبه

نه بابا بخور

همه چی به اندازه مفیده

نمیدونم من ک مرتب میخورم مشکلی هم نداشتم

نه اتفاقا برای بچه خیلی خوبه

عزیزم نخور.من پزشکم منعم کرده بودن.چون یکمی دل و کمر دردم داشتم

من خیلییی هوس انجیر میکردم خیلی خوردم ضرر نداره ولی قندم یکم رفت بالا ، فکر کنم قند داشته باشه

نه اتفاقا دکتربه من گفت خیس کن صبح ها بخور یبوست نگیری

نه بابا اتفاقاً میگن تو ماه چهارم مخصوصاً اگه بخوری خیلی خوبه

انجیر رو نمیدونم ولی اینجوری نیست که همه گرمی ها ضرر داشته باشه. هرچی میخوای اول تو نت سرچ کن

نه مفیدم هست

نه بابا اون قدری گرمی نداره که

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته چهاردهم بارداری
مامان سهیل و ساحل مامان سهیل و ساحل ۵ ماهگی
مامان دخملم💕 مامان دخملم💕 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی
مامان روشا😍 مامان روشا😍 ۱ ماهگی
مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🫀دلوین🫀 مامان 🫀دلوین🫀 ۱ ماهگی