مامانا بچم ۶ماه و نیمه ماست میتونم بدمش؟

۳ پاسخ

ماست بدون چربی مشکلی نداره ولی فقط ماست مجازه بقیه لبنیاتا نباید داده بشه

از میوه ها شروع کن میوه هایی که حساسیت زا نیستن
شیرینی و نمک و هم تا یکسال بهش نده
هویج پخته هم خوب میخورن
لبنیات هنوز زوده تا ۶ماه نده چون معدشون هنوز کامل نیست

ن عزیزم لبنیات فعلا نده بالا میاره

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۷ ماهگی
مامان آوین کوچولو🩷🩷 مامان آوین کوچولو🩷🩷 ۱۰ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۷ ماهگی