۶ پاسخ

نه نده

لبنیات فقط پاستوریزه

بعدشم ماست پر چرب باید بدی محلی اصلا نده

عزیزم اول باید با فرنی شروع کنی بعد میوه مثل سیب موز گلابی بدی بهش

هیچی ندادی بعد یهو میخای از ماست محلی ک نباید اصلا بهش بدی شروع کنی

نه بابا دل‌درد میشه

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱۴ ماهگی