۹ پاسخ

دخترای منم اذیت شدن هی پاشونو نشون میدادن گریه شدید میکردن
فکر کنم پنوموکوک درد داره رو پاشون من‌کمپرس میذاشتم اروم میشدن

من زدم بهداشت گفت پونوموک درد و تب داره کمپرس بزار راست هم میگفتن

دختر منم انگار بدنش درد میکرد دیشب تو خواب جیغ میزد و نمی‌خوابید استا دادم خوابید واکسن هر چی هم سبک یه کم بدن درد و بی قراری رو داره

بعضی ازین مامانا که یدونه واکسن زدن راه رفتن به همه تجویز کردن هیچی نیس سبکه فلانه
من تا میتونستم تو اکسپلور چرخیدم گفتم استا بدین کمپرس بزارین اگر پنوموکوک هم دارن
چون بهار تب کرد هم درد داش من استا دادم و کمپرس کردم


لطفا خواهشا بضی مامانا نسخه نپیچن برای همه ی بچه ها

واکسن یکسالگی که چیزی نداره نه سه‌گانه نه پنچگانه

شاید دندون درد داره بخاطر اون

قطره ندادی بهش

ب پاهاشم زدن؟

فقط بلند میشدم ب شوهرم میگفتم ساکتش کن من خیلی خابم میاد فردا ظهر من میگیرمش تو بخاب 😂

سوال های مرتبط

مامان رهام🫀🩵🎒 مامان رهام🫀🩵🎒 ۱۶ ماهگی
دیروز رهام از ساعت ده و نیم صبح از خواب بیدار شد ساعت دو خوابش میومد خوابوندمش ساعت یه ربع به سه از خواب بیدار شد دیگه نخوابید تا شب از ساعت ۸ شب داشت گریه میکرد ساعت نه و نیم خوابوندمش پنج دقیقه بعد با گریه شدید بیدار شد باز خوابوندم باز دو دقبقه بعد با گریه بیدار شد دوباره یه ربع بعد خوابید تا ساعت یک شب از خواب بیدار شد تا سه صبح بیدار بود اینور اونور میرفت خوابش میومد ولی مقاومت میکرد اخر سه و ربع بود خوابید
امروزم هشت و نیم صبح از خواب پاشده ساعت یک خوابوندمش دیگه حیلی خوابش میومد الان با صدای وانتی که همچین داشت تو کوچه داد میزد که من ادم بزرگ ترسیدم چه برسه به بچه طفلکی همچین از خوای پرید جیغ زد گریه کرد که نگووو
میخواستم برم فحش بارونش کنم مرده رو
چه خبرته اخه ماه رمضونی سر ظهر اینطوری داد و بیداد میکنی تو کوچه آخه اه
حالا میدونم امشب باز رهام زود خوابش میگیره یه هفته س این حوابش بهم ریخته نمیدونم جهش رشدیه یا دندون
خدا کنه امشب خوب بخوابه خیلی خستم