دلیل دست خوردن نوزاد ۳ ماهه جیه

۱۰ پاسخ

روند رشدشه
هماهنگی بین دست و ...
سعت شدن لثه

دختر منم میخوره دست شو یه موقع حالت تهوع میگیره

دختر من الان داره میخوره

دختر منم با یه اشتهایی میخوره انگار شیشلیکه

طبیعی هستش

طبیعی دختر منم همینطور فقط دستش هی رد نکن
داره دستاش میشناسه

روند رشدشه اتفاقا خیلی هم خوبه براش اصلا منعش نکن عزیزم

تازه دستشو کشف کرده پسر من ۴ ماهشه همچنان میخوره

همه بچه ها تو این سن دستاشو نو میخورن انگار براشون حکم کباب داره😂😂

دختر منم میخوره😢

سوال های مرتبط

مامان محمدمعین مامان محمدمعین ۱۱ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۸ ماهگی
مامان کوروش مامان کوروش ۱۴ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۸ ماهگی