۲ پاسخ

من اشتها ندارم ولی ی نفر تو تاپیگاش زینک و قرص مخمر آبجو میخوره میگ رفتم داروخانه برای چاق شدن اینارو داده

اشتها ندارم برا غذا به خاطر شیر دادنمم هر چیزی نمیتونم مصرف کنم

سوال های مرتبط

مامان ایهان مامان ایهان ۱۶ ماهگی