۵ پاسخ

برو زایشگاه
من ۳۷ هفته و ۴ روز بودم همین علائم را داشتم ب دکترم گفتم نامه بستری داد بهم گف ی وقت مسمویت بارداریه بستری شدم و زایمان کردم
اما شما تا زوده جلو گیری کن و مواظبت کن تا ب موقع زایمان کنی

حتما برو دکتر یوقت فشارت بالا نیست یا شاید مسمومیت حاملگی باشه

والله این روزا از گرما همون فکر کنم اینجوری شدیم ولی اگه خیلی شدیده برات برو بیمارستان

خدا نکرده فشار خون نداشته باشی

خطرناکه حتما برو زایشگاه

سوال های مرتبط

مامان آسنا مامان آسنا روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس مامان نفس روزهای ابتدایی تولد
مامان مهنا🩷مهیار🩵 مامان مهنا🩷مهیار🩵 ۶ ماهگی
مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا روزهای ابتدایی تولد