نه اصلا خطر نیست ماه آخر طبیعیه دیگه دست و پا ورم کنه دکتر رو واسه خودمون نون پنیر کردیم هی میریم
هیچ خطری نیست منم سر دخترم اینجوری بودم خیلی ام دکتر رفتم آزمایش دادم هیچی نبود طبیعی
الان سرر این یه طرف واژنم باد کرده 😅😂
عزیزم تو هفته ی شما ۸۰ درصد طبیعیه تازه بعضیا بیشتر از اینم ورم میکنن،در صورتی خطرناکه ک فشارتو بگیری اونم بالا باشه بهتره بری بیمارستان،
بله بایدچک بشید
منم دارم ولی باید فشارت با دفع پروایین ادرارت چک بشه
ورم یک طرف خطره مشکوک به مسمومیت حاملگیه
اره برو دکتر حتما
جفتش ورم داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.