ورم یه پا نشونه ی چیه ؟ خطریه تو هفته ی من؟

تصویر
۸ پاسخ

نه اصلا خطر نیست ماه آخر طبیعیه دیگه دست و پا ورم کنه دکتر رو واسه خودمون نون پنیر کردیم هی میریم

هیچ خطری نیست منم سر دخترم اینجوری بودم خیلی ام دکتر رفتم آزمایش دادم هیچی نبود طبیعی
الان سرر این یه طرف واژنم باد کرده 😅😂

عزیزم تو هفته ی شما ۸۰ درصد طبیعیه تازه بعضیا بیشتر از اینم ورم میکنن،در صورتی خطرناکه ک فشارتو بگیری اونم بالا باشه بهتره بری بیمارستان،

بله بایدچک بشید

منم دارم ولی باید فشارت با دفع پروایین ادرارت چک بشه

ورم یک طرف خطره مشکوک به مسمومیت حاملگیه

اره برو دکتر حتما

جفتش ورم داره

سوال های مرتبط

مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی ۱ ماهگی
مامان ❤️و❤️ مامان ❤️و❤️ ۲ ماهگی
مامان پسرکوچولو👶🏻 مامان پسرکوچولو👶🏻 ۱۲ ماهگی
مامان نفس مامان نفس روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق جونی ها مامان فندق جونی ها ۲ ماهگی
مامان شاهان♡ مامان شاهان♡ ۲ ماهگی
مامان bahador مامان bahador روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان عسلچه مامان عسلچه روزهای ابتدایی تولد