خانما سرگیجه شدید تو هفته من نرماله؟؟نشونه چیه؟؟

۴ پاسخ

وایی من افت فشار دارم وقتی دردم میگیره خیلی بده سرگیجه و حالت تهوع خدا کنه زود تموم بشه😮‍💨🥴🤧

منم سرگیجه میگیرم یکم ۴شیره خوردم بهترشدم نمیدونم بخاطرکم خونیمه یاچیزدیگه ای

عاقا من همش بالا میارم
چرا

ممکنه فشارت رفته باشه بالا

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس روزهای ابتدایی تولد
مامان مرسانا مامان مرسانا ۲ ماهگی
مامان مهنا🩷مهیار🩵 مامان مهنا🩷مهیار🩵 ۶ ماهگی