۶ پاسخ

اره عزیزم منم داشتم خفیف روزی چنبار

من از 13 هفته دارم شیاف میزنم یک بار تمام کردم و فرداش درد پریودی داشتم ب مدت یکی دو ساعت

منم دارم

منم دارم شدید

اهاااا

من از ۲۳ هفته دارم 🥲

سوال های مرتبط

مامان جوجه ها..🩵🩵 مامان جوجه ها..🩵🩵 هفته سی‌ویکم بارداری