سلام،هزینه سونو تشکیل قلب ،آزاد چند تومنه؟

۶ پاسخ

۵۳۰

من همون مامایی که رفتم واسش سونو داشت تو اتاقش ازم 300گرفت بجز ویزیت هم300

سونو۳۲۰ معاینه ۳۰۰ برای من شد ۶۲۰

شیصد

من ۵۰۰ سی هزار

من ک ندادم خود دکترم سونو داشت با این دستگاه معمولیا نگاه کرد گفت اوکیه نیاز نیست بری سونوگرافی ویزیتشم کلا ۲۸۰ بود

سوال های مرتبط

مامان مامان ریحانه مامان مامان ریحانه ۱ ماهگی
مامان یاسی 👩🏻🎀 مامان یاسی 👩🏻🎀 قصد بارداری
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد