سلام کیا شیر دوش برقی دارن؟ ب درد میخوره؟

۵ پاسخ

من خواهرم دستی گرفت اصلا به هیچ دردی نخورد میخاست استفاده کنه ولی اصلا سخت بود نمیشد

فک نکنم من برقی گرفتم واس بچه اولم ی هفته استفاده کردم

من سر پسرم نخریدم. ولی شنیدم خیلی خوبه

هزینش زیاده بنظرم
من سربچه اولم یه دونه دستی گرفتم همون یه هفته اول استفاده کردم دیگه بعدش استفادم نشد

من دستی هست

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ⚜️الماس⚜️ مامان ⚜️الماس⚜️ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان حامی مامان حامی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ماهی خانوم مامان ماهی خانوم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پاشا کوچولو مامان پاشا کوچولو ۹ ماهگی
مامان پناه 🩷 مامان پناه 🩷 ۶ ماهگی