۴ پاسخ

ان شاءالله باردار باشی عزیزم من ماه دوم اقدامم هنوز ۱۱روز تا موعدم مونده خداکنه باردار بشم پسرمو با اولین اقدام باردار شدم

ان شاالله به زودی مامان میشی ❤️

به خدا بسپار عزیزم خدا هیچ وقت بد نمیخواد ایشالله این ماه خبر بارداریتو بشنویم ازت❤️ توکلت به خدا باشه

انشالله

سوال های مرتبط