سیب زمینی آبپز، 🙄🤭🤣

تصویر
۱۵ پاسخ

والا همونم بعضیا ندارن🤣🤭 دوپیازه

بهبه ابو. مگم تو سیبزمینی چیا میزنی

والا منم هوس چای شیرین کردم 😁😩 اصلا هم اهل چای نبودم هیچوقت و شاید جایی بریم میخوردم

به به👌

آخخخخخ اون اب یخ فقط😍😍
من با همون اب یخ زندم🤣

خداروشکر که حالت خوبه و میتونی بخوری نوش جونت

به به نوش جونت😋

اینجاست که میگن زن باردار خوراکش قابل پیش بینی نیست😅😅

این چه غذایی هست آب و یخ و سیب زمینی چ صیغه ایه🤣

به به ب این غذا اون سالاد و اون آب یخ و اون سیب زمینی ک بهش میخوره ترش و شور باشه😋، نوش جونت

منم الان هوس سیب زمینی آب پز کردم 😋

اون ابو با همون بکش سرت🥹🥰

ااااخ اون آبه 😋😋😋😋

با سالاد میخوری سیب زمینی رو چی به سیب زمینی اضافه میکنی

اون یخه چیه

سوال های مرتبط

مامان .‌‌‌‌‌‌‌.‌.۱ مامان .‌‌‌‌‌‌‌.‌.۱ ۵ ماهگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۶ ماهگی
مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته چهاردهم بارداری
مامان آقا ایلیا مامان آقا ایلیا ۴ ماهگی
مامان نورا🎀🌝 مامان نورا🎀🌝 هفته سی‌ام بارداری