خانما خیلییییی نفخ دارم برای رفع نفخ چیکارکنم؟؟؟

۷ پاسخ

منم تو اقدامم مصرف کردم الانم پ 😔

عرق نعنا با بارهنگ دم کن اونم خوبه

قربونت😘

گردو با زنیان اسیاب کن موقع خواب یه ق بخور برا نفغ باد خوبه

نه هیچ شکال نداره طبعش هم گرمه. هروقت نفخ داشتی زیاد روی نکن

10تا دونه سیاه دانه بجو باآب بخور

بارداری؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه 🐣 مامان جوجه 🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری