۱۰ پاسخ

گوزیدیم خوب شد😂چیز نفاخ نخور

عای منمم منم😂😂

خیلی وسط شکمم درد می‌کنه واقعا حالم کرفتس همش گریه میکنم نمیدونم چرا همش دلم میخواد یه نفر بهم توجه کنه بی توجهی اذیتم می کنه

خالی کن 😂

حالا من ورم داره شکمم مخصوصا بعد غذا
چنان معدم ورم میکنه انگار وقت زایمانم🥴

بگوووووز ، بلبلی بزن 🤣🤣🤣

منم همین طور هنوزم خوب نشدم🥲

چاره نداره من سعی میکردم سوپ ،عدسی، اینا بخوردم که راحت برم دستشویی

من ندارم چرا

تحمل❤

سوال های مرتبط

مامان آرشا و تو دلی👧 مامان آرشا و تو دلی👧 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آقا امیر علی مامان آقا امیر علی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پناه زندگیم💖 مامان پناه زندگیم💖 هفته بیست‌وهشتم بارداری