نفخ زیاد دارم میمیرم چکارش کنم

۳ پاسخ

یه لیوان آب جوش کن یه نصف شاخه نبات بذار توش هم بزن بخور باد شکمت خالی میشه

تا هفته ۱۲ میمردم ازش

عرق نعناع بخور
شکم من ببین تو پستام

سوال های مرتبط

مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته بیستم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر هفته سی‌وششم بارداری
مامان ماهان👩‍👦❤️ مامان ماهان👩‍👦❤️ هفته سیزدهم بارداری