۵ پاسخ

منم همینم
کلافه شدم این هفته کلا سردرد بودم

فشارت بالا یا پایین نیست؟حتما بررسی کن

تو هفته شما طبیعیه عزیزم
یکم‌بگذره بهتر میشی
اگه خیلی اذیتی با اجازه دکترت میتونی یه استامینوفن ساده بخوری
راستی اگه هنوز اسم نینی رو انتخاب نکردی، من تو بله یه کانال درست کردم که هر روز هر چی اسم سرچ میکنم با معنی و ریشه اسم داخلش میذارم. اگر نیاز به نظرسنجی بین چندتا اسم داشتی هم برات میذارم اونجا. شاید به دردت بخوره
انشالا نینی رو به سلامت بغل بگیری 💚
آیدی کانال:
@nininaam
یه کانالم برای معرفی سایت‌ها و سیسمونی فروشی‌های خوب زدم که هر کی از هر جا خرید داشته و راضی بوده معرفی میکنه، شاید بتونیم به هم کمک کنیم تو این شرایط اقتصادی بهترین‌ها رو واسه تودلی‌هامون فراهم کنیم 😊
آیدی کانال:
@ninisismooni

استامینوفن ساده بخور

تازه اولش ی حمام برو زیاد نمون زیر دوش

سوال های مرتبط

مامان قمر♥️🎀 مامان قمر♥️🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مرسانا🐣 مامان مرسانا🐣 ۶ ماهگی
مامان ⊰❂ 𝐀𝐑𝐘𝐀 ❂⊱ مامان ⊰❂ 𝐀𝐑𝐘𝐀 ❂⊱ ۴ ماهگی