خانما سردرد شدید تو این هفته عادیه دارم میمیرم از سردرد 🫠🫠

۱۱ پاسخ

آره عادیه من استامینوفن 500 رو نصف میکردم میخوردم

منم سردرد دارم یکی دوبار در روز..کم خونی ندارین؟ پلاکت خون پایین نیست؟
ممکنه فشارت هم پایین باشه..

من خودم تو بارداریم کلا فشارم دو سه شماره اومده پایین.. اگه مشکلت مثل من فشار باشه،یه گوجه با یکم نمک یا خیارشور و .. میتونه حالتو بهتر کنه

بله بعضیا ویارشونه مثل من دوماه هرروز سردرد تو اتاق تاریک دراز میکشیدم چون قرص نمیخوردم خودم اگر دیدی بعضی روزا غیر قابل تحمله سرم بزن

من همش سردردم گاهی همراه تهوع خیلی حالم بد میشه

منم هم هفته شما بودم خیلی سر درد داشتم . ولی خداروشکر این هفته ها از سر درد خبری نیست

وای منم دیوانه کنندس😩🤯

منم عزیزم میترسم قرص بخورم .دیشب نمی‌تونستم بخابم

من دیگه آخرش دکترم برام استامینوفن ساده گفت ۸ ساعتی مصرف کنم

منم همینطور بودم فقط باید تحمل کرد

استامینفون ۳۲۵ ساده اشکال نداره

آره منم داغون شدم

سوال های مرتبط

مامان 🩵💙شاهان🩵💙 مامان 🩵💙شاهان🩵💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه رنگی من مامان جوجه رنگی من هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آقامحمد💙 مامان آقامحمد💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان میراث مامان میراث ۱ ماهگی