خانما من سه هفته هست دارم میمیرم از سردرد کیا مثل منن

۱۰ پاسخ

منم شدید جدیدا سر درد میگیرم

منم😢😢

شاید فشارت بالاس
یا کم ابی یا فشار پایین من خودم از فشار پایین سردرد میشم
قند هم میشه

اب زیاد بخور از کم خونی هم میشه قرص اهن میخوری؟

از کم آبی بدنه آب زیاد بخوردرست میشی

برودکترعزیزم خدایی نکرده مسمومیت بارداری نباشه

به خودت برس شاید قندت میوفته

من استرس ندارم آخ

من توهفته های پایین دائم سردرد داشتم

من اینطوری هستم و دکترم بهم منیزیم داده و گفته از استرسم هست

سوال های مرتبط

مامان آیلین و نی‌نی💙 مامان آیلین و نی‌نی💙 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری