خانما برا سنو وزن کی دکتر منویسه؟چن هفته؟

۶ پاسخ

من دکترم گفت از سی ویک هفته وقت داری تا سی و چهار هفته ..منم هنوز نرفتم گفتم سی وسه هفته برم بهتره ..

من27هفته رفتم

منم دکترم۲۹هفته نوشته نرفتم هنوز

۳۰تا۳۲ هفته

من ۳۰ هفته انجام دادم

من ۲۸هفته رفتم برام نوشت گف ۲هفته بعدش انجام بدم

سوال های مرتبط

مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان شهریار مامان شهریار ۱۰ ماهگی
مامان دنیز بالام🥹💖 مامان دنیز بالام🥹💖 ۳ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان پناه ۹ ماهگی