کراتین مو در هر ماهی از بارداری مضره؟

۹ پاسخ

بدون گاز و بو هست بخاطر اون انجام میدن

پروتین مو مواد مخصوص خانومای بارذاز هست برو بپرس انجام میدن من فردا میرم

بله انجام نده اصلا

بله گلم

از اول تا آخرش بعد زایمان کراتینه کن

نرو عزیزم اصلا ارزش نداره ریسک کنی

من ماه ۹ رفتم اون موقع گفتن ضرر نداره

آره عزیزم خیلی

بله عزیزم چون مواد شیمیایه

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۲ سالگی
مامان حورا مامان حورا ۱۷ ماهگی
مامان جانان جانم🌈 مامان جانان جانم🌈 ۱ سالگی